Echipa de organizatori ai festivalului pulzArt așteaptă înscrierea ca voluntari a unor tineri entuziaști, dinamici și iubitori de cultură, care ar dori să își încerce abilitățile de organizare și să ni se alăture pentru coordonarea unei serii de evenimente de arte contemporane. Sarcinile voluntarilor va include ajutarea la ridicarea instalațiilor artistice din spațiul public, moderarea diferitelor jocuri în spațiul public, asistența la atelierele de animație și de pictură cu lumini, sarcini de comunicare: procesare de imagini, redactare de texte, social media, dar și diferite alte sarcini de organizare pe care voluntarii vor avea șansa să le încerce. Aceștia nu numai că vor avea intrare liberă la programele festivalului, ci vor putea dobândi și o experiență profesională valoroasă de care se vor putea folosi în viitor în orice domeniu.

Formularul de înscriere poate fi descărcat de pe site-ul www.pulzart.ro, iar data limită pentru trimiterea prin e-mail a înscrierilor este 8 septembrie, miezul nopții, la adresa de kultura@sepsi.ro, însă acesta poate fi depus și personal, la Biroul de Comunicare și Imagine (str. 1 Decembrie 1918, nr. 6). În formularul de înscriere voluntarii trebuie să povestească în maximum 500 caractere cine este idolul lor și de ce, sau dacă nu au așa ceva, să motiveze de ce nu au un idol.

Festivalul este evenimentul central al programului „Sfântu Gheorghe – Capitala Culturală a Ținutului Secuiesc”, punctul de întâlnire al celor patru ani tematici. Anul acesta este dedicat IMAGINII, prin urmare, acțiunile, programele pulzArt se organizează neapărat în jurul imagini, vizualității. Ediția din acest an a festivalului de arte contemporane va avea loc între 15 și 18 septembrie. Evenimentele, atelierele ediției actuale vor explora felul în care vizualitatea completează muzica, literatura, ce anume le aduce în plus acestora, cum este vizualitatea teatrului, cum o puternică prezență vizuală influențează o operă, precum și care este efectul dumpingului vizual copleșitor asupra receptorilor.

Videoclipul de promovare al evenimentului:
https://www.youtube.com/watch?v=JUoNU9vl20s